Dyrlægevagten hos Thy Dyrehospital

Dyrlægevagt vedrørende familiedyr kontaktes på tlf: 96 19 80 80. Følg vejledningen i telefonen.

Ønsker man at kontakte Thy-Mors Kvægdyrlæger vedrørende produktionsdyr skal man ringe på 92728080.

Thy Dyrehospital tilbyder en vagtordning for familiedyr. Vi har vagtsamarbejde med Morsø Dyreklinik og Skive Dyrehospital.

På hverdage i tidsrummet 16.30-23.00, samt i weekender og på helligdage i tidsrummet 08.00-23.00 vil akut syge eller tilskadekomne familiedyr, efter forudgående telefonisk aftale, kunne tilses af en vagtdyrlæge på Thy Dyrehospital, Morsø Dyreklinik eller Skive Dyrehospital afhængig af hvilket dyrehospital, der varetager vagten den pågældende dag. Man skal selv kunne transportere dyret til hospitalet.

Udenfor disse tidsrum, det vil sige: Alle nætter fra kl. 23.00 til kl. 08.00 næste morgen henvises man til at kontakte vagthavende dyrlæge på Dyrehospitalet Heden i Herning eller Anicura dyrehospitalerne i Aalborgområdet efter eget ønske.

Telefonnumrene hertil oplyses på vagttelefonen.

Ved sygdomstilfælde, der kræver akut operation med krav om deltagelse af mere end én dyrlæge, vil man undtagelsesvis opleve at den tilstedeværende dyrlæge på Thy Dyrehospital er nødsaget til at henvise til behandling på et af de større vagthospitaler nævnt ovenfor.

Dyrlægevagt vedrørende produktionsdyr kontaktes på tlf: 92 72 80 80.